Оқушыларға - Макаренко атындағы орта мектебі http://makarenko-karasai.mektebi.kz/ ru Оқушыларға - Макаренко атындағы орта мектебі DataLife Engine “Ауған асуында от кешкендер” тақырыбында 5-11 сыныптарда бірыңғай сынып сағаттары өтті http://makarenko-karasai.mektebi.kz/main/152-auan-asuynda-ot-keshkender-tayrybynda-5-11-synyptarda-bryaj-synyp-saattary-tt.html http://makarenko-karasai.mektebi.kz/main/152-auan-asuynda-ot-keshkender-tayrybynda-5-11-synyptarda-bryaj-synyp-saattary-tt.html  ]]> admin Fri, 17 Feb 2023 21:23:43 +0600 Құқық бұзушылықтың алдын-алу мақсатында профилактиикалық түсіндірме жұмыстары өтті http://makarenko-karasai.mektebi.kz/o-detskom-sade/trbie-rds/149-y-bzushylyty-aldyn-alu-masatynda-profilaktiikaly-tsndrme-zhmystary-tt.html http://makarenko-karasai.mektebi.kz/o-detskom-sade/trbie-rds/149-y-bzushylyty-aldyn-alu-masatynda-profilaktiikaly-tsndrme-zhmystary-tt.html  ]]> admin Fri, 10 Feb 2023 21:14:48 +0600 5 сыныптар арасында тренинг жүргізілді. http://makarenko-karasai.mektebi.kz/main/146-5-synyptar-arasynda-trening-zhrgzld.html http://makarenko-karasai.mektebi.kz/main/146-5-synyptar-arasynda-trening-zhrgzld.html Тақырыбы:"Мен және оқу"
Мақсаты: топта мейірімді атмосфера құру. Жасөспірімдерді оқытудағы басым мотивтерді диагностикалау. Жасөспірімдерді өзін-өзі дайындауды ұйымдастырудың тиімді әдістері туралы хабардар ету.
1. "Шын жүректен" жаттығуы (олар бір-біріне қиялдағы сыйлықтар береді).
2. "Аяқталмаған ұсыныстар" әдістемесі.
3. Өзін-өзі дайындау процесін қалай дұрыс ұйымдастыруға болады (дәріс материалы).
4. "Қиындықтардан құтылу" ойыны.
]]>
admin Tue, 31 Jan 2023 21:01:30 +0600
«Мектеп оқушыларына арналған электр қауіпсіздігі» тақырыбында түсіндірме жұмыстары жүргізілді http://makarenko-karasai.mektebi.kz/o-detskom-sade/trbie-rds/148-mektep-oushylaryna-arnalan-jelektr-aupszdg-tayrybynda-tsndrme-zhmystary-zhrgzld.html http://makarenko-karasai.mektebi.kz/o-detskom-sade/trbie-rds/148-mektep-oushylaryna-arnalan-jelektr-aupszdg-tayrybynda-tsndrme-zhmystary-zhrgzld.html  ]]> admin Mon, 16 Jan 2023 21:10:55 +0600 Бірыңғай республикалық диктант жазу күні http://makarenko-karasai.mektebi.kz/o-detskom-sade/trbie-rds/127-bryaj-respublikaly-diktant-zhazu-kn.html http://makarenko-karasai.mektebi.kz/o-detskom-sade/trbie-rds/127-bryaj-respublikaly-diktant-zhazu-kn.html  Бірыңғай республикалық диктант жазу күні]]> Аталмыш шараға байланысты  бастауыш сыныптар "Атамекен" тақырыбында диктант жазды.
Сондай-ақ, 5-11 сыныптар  "Менің арманымдағы Қазақстан"  атты жалпыреспубликалық эссе байқауына қатысты. Байқау мақсаты: Отанға деген сүйіспеншілікке, ел тарихына, Отанына құрметпен қарауға тәрбиелеу, патриоттық сана мен азаматтықты қалыптастыру.
Бұл шараға білім ошағының мұғалімдері де қатысты. Жеңімпаздар мақтау қағаздармен марапатталды.
]]>
admin Wed, 19 Oct 2022 17:25:20 +0600
2021-2022 оқу жылының 3-тоқсанына арналған сабақ кестесі http://makarenko-karasai.mektebi.kz/main/99-2021-2022-ou-zhylyny-3-tosanyna-arnalan-saba-kestes.html http://makarenko-karasai.mektebi.kz/main/99-2021-2022-ou-zhylyny-3-tosanyna-arnalan-saba-kestes.html admin Thu, 06 Jan 2022 16:52:17 +0600 Жоғары оқу орындарының сілтемелері http://makarenko-karasai.mektebi.kz/oushylara/43-zhoary-ou-oryndaryny-sltemeler.html http://makarenko-karasai.mektebi.kz/oushylara/43-zhoary-ou-oryndaryny-sltemeler.html
  • Еуразия ұлттық университеті
  • http://www.enu.kz


    • Абай атындағы қазақ ұлттық педагогикалық университеті
    • http://www.kaznpu.kz



    • Қ. И. Сәтбаев атындағы қазақ үлттық техникалық зерттеу университеті
    • http://www.kazntu.kz


    • Әл - Фараби атындағы қазақ ұлттық университеті
    • http://www.kaznu.kz



    • Абылай хан атындағы қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті
    • http://www.ablaikhan.kz




    • Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өнірлік мемлекеттік  университеті
    • http://www.arsu.kz


    • Алматы энергетика және байланыс университеті
    • http://www.aipet.kz


    • Атырау инженерлік - гуманитарлық институты
    • http://www.aigi.kz


    • Дәулет Серікбаев атындағы Шығыс Қазакстан мемлекеттік техникалық университеті
    • http://www.ektu.kz


    • Сәрсен Аманжолов атындағы шығыс Қазақстан мемлекеттіқ университеті
    • http://www.vkgu.kz



    • Еуразия инновациялық экономика және басқару академиясы
    • http://www.eurazir.kz


    • Ңур -  Мүбарак Египет ислам мәдениеті университеті
    • http://www.nmu.kz


    • Жәнгір хан атындағы Батыс Қазақстан аграрлық - техникалық университеті
    • http://www.wkau.kz



    • Ш. Ш. Уәлиханов атындағы Тарих және этнология институты
    • http://www.iie.kz


    • Л. Б. Гончаров атындағы  Қазақ Автомобиль - Жол Академиясы
    • http://www.kazadi.kz


    • М. Тынышпаев атындағы Қазақ көлік және коммуникациялар академиясы
    • http://www.kazatk.kz



    • Қурманғазы атындағы Қазақ ұлттық Консерваториясы  Қазақстаның музыкалық дауысы
    • http://www.conservatoire.kz



    • С. Ж. Асфендияров атындағы қазақ ұлттық медицина университеті
    • http://kaznmu.kz


    • С. Сейфуллин атындағы қазақ агротехникалық университеті
    • http://www.kazatu.kz


    • Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университеті
    • http://kazmkpu.kz


    • Қазақстан инженерлік - технологиялық университеті
    • http://www.kazetu.kz



    • Қарағанда  мемлекеттік медицина университеті
    • http://www.kgma.kz


    • Қарағанды мемлекеттік техникалық университеті
    • http://www.kstu.kz


    • Е. А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті
    • http://www.ksu.kz



    ]]>
    admin Mon, 25 Jan 2021 09:53:56 +0600
    КОРОНАВИРУС (COVID-19) ПАНДЕМИЯСЫ КЕЗІНДЕ ЖАСӨСПІРІМДЕР ПСИХИКАЛЫҚ ДЕНСАУЛЫҒЫН ҚАЛАЙ ҚОРҒАЙ АЛАДЫ? ЖАҢА (УАҚЫТША) НОРМАҒА ТАП БОЛҒАН ЖАСӨСПІРІМДЕРГЕ АРНАЛҒАН 6 СТРАТЕГИЯ http://makarenko-karasai.mektebi.kz/oushylara/44-koronavirus-covid-19-pandemijasy-keznde-zhassprmder-psihikaly-densaulyyn-alaj-oraj-alady-zhaa-uaytsha-normaa-tap-bolan-zhassprmderge-arnalan-6-strategija.html http://makarenko-karasai.mektebi.kz/oushylara/44-koronavirus-covid-19-pandemijasy-keznde-zhassprmder-psihikaly-densaulyyn-alaj-oraj-alady-zhaa-uaytsha-normaa-tap-bolan-zhassprmderge-arnalan-6-strategija.html

    Жасөспірімдік жас – адам өміріндегі күрделі кезең, ал коронавирус жұқпасы (COVID-19) оны одан бетер күрделі етеді. Мектептердің жабылуына және іс-шаралардың өткізілмеуіне байланысты жасөспірімдер өмірлерінің балғын шағындағы көптеген маңызды оқиғалардан, соның ішінде, күнделікті достарымен көрісуден және мектепке барудан бас тартуға мәжбүр. Таралып бара жатқан сырқаттың кесірінен өмірлерінің үйреншікті барысы өзгеріп жатқан, әрі үрейге, түңілуге және оқшаулық сезіміне бой алдырған жасөспірімдер есте сақтағаны жөн: олар жалғыз емес.


    1. Алаңдау – толығымен қалыпты реакция екенін мойындаңыздар


    Егер сіздерді мектептердің жабылуы және үрей ұялататын жаңалықтар алаңдатса, біле жүріңіздер, сіздер жалғыз емессіздер. Шындығында дәл осындай эмоцияларды бастан кешіру қажет. «Психологтар бұрыннан біледі, үрей сезімі – бізге қауіп-қатер туралы ескертетін және қорғануға шара қолдануға көмектесетін қалыпты және дұрыс реакция, - дейді д-р Дэймур. – Алаңдау сіздерге  нақты бір сәтте жалғыз дұрыс шешімді қабылдауға көмектеседі, мысалы, басқа адамдармен немесе үлкен топтарда уақыт өткізбеу, қол жуу және бетті қолмен ұстамау». Осындай сезімдер өздеріңізді ғана емес, өзгелерді де қорғауға көмектеседі. «Біз осылайша қоғамның басқа мүшелеріне қамқорлық көрсетеміз. Бізді қоршаған адамдарды да естен шығармаймыз».


    COVID-19 айналасындағы жағдайға қатысты алаңдаушылық әбден түсінікті болғанымен, ақпаратты «… сенімді көздерден [мысалы, ЮНИСЕФжәне Дүниежүзілік денсаулық сақтау ұйымыныңсайттарынан] алатындарыңызға көз жеткізіңіздер немесе басқа, бәлкім, соншалық сенімді емес дереккөздерден алған кез-келген ақпаратты тексеріңіздер», - деп кеңес береді психологтар


    Егер сіздерде сырқат симптомдары пайда болғанына алаңдасаңыздар, осы туралы ата-аналарыңызбен сөйлесу қажет. «Есте сақтаңыздар, COVID-19 тудыратын сырқат әдетте, әсіресе, балаларда және жастарда жеңіл түрде өтеді», - дейді . Сондай-ақ, көптеген COVID-19 симптомдарын емдеуге болатынын естен шығармау маңызды.


     Жасөспірімдерге өздерін нашар сезінгенде немесе вирусқа қатысты алаңдағанда, ересектерден көмек алу үшін ата-анасына немесе өзге ересек адамға айтуға кеңес береді.


    Әрі, есте сақтаңыздар: «Өздеріңізді және айналадағыларды қорғаудың және жағдай бақылауда екеніне сенімді болудың көптеген тиімді тәсілдері бар. Оларға келесілер жатады: жиі қол жуу, бетті қолмен ұстамау және адамдардан алшақ жүру».



    1. Көңілді басқаға аудару әдістері


    «Психологтарға мәлім, ұзаққа созылатын өмірлік қиын жағдайға түскенде, мәселені екі санатқа бөлудің пайдасы мол: біріншісіне мәселені шешу үшін қолымыздан келетін істер, ал екіншісіне біздің бақылауымыздан тыс құбылыстар жатады»


    Қазір көбісі екінші санатқа түседі, бұл –қалыпты жайт. Бірақ, мәселені шешуге көмектесе алатын әдіс бар –көңілді басқаға бұру әдісі.Күнделікті өмірде сабырға келу және тепе-теңдікке жету үшін келесі тәсілдерді ұсынады: үй шаруасымен айналысу, сүйікті фильмді көру немесе төсекте жатып роман оқу.


    1. Достармен байланыста болудың жаңа жолдарын табыңыздар


    Егер әлеуметтік алшақтық әдісін қолдана отырып, достарыңызбен бірге уақыт өткізгілеріңіз келсе, әлеуметтік желілер –керемет байланыс тәсілі. Шығармашылық қабілеттеріңізді паш етіңіздер: мысалы, #қауіпсізқолдарTik-Tokойынына қатысыңыздар. 


    «[Алайда] үнемі монитор алдында және/немесе әлеуметтік желілерде отыра беру – жақсы шешім емес. Бұл денсаулыққа зиян, тиімсіз және үрей сезімін өршіте түсуі мүмкін»,  және жасөспірімдерге ата-аналарымен бірге отырып, компьютер алдында өткізетін уақыт кестесін жасауға кеңес береміз.


    1. Өздеріңізге көңіл бөліңіздер


    Жаңа бір істі үйренгілеріңіз келіп пе еді? Жаңа кітап оқығыларыңыз келе ме? Әлде музыкалық аспапта ойнап көргілеріңіз келе ме? Қазір –ең қолайлы уақыт. Өздеріңізге көңіл бөлу және пайда болған бос уақытты өздеріңізге пайдалы етіп өткізу жолдарын іздеу –психикалық денсаулықтарыңыздың қамын ойлаудың жемісті жолы.


    5. Сезімдеріңізді толығымен сезініңіздер


    Адам достарымен бірге түрлі шараларға қатыса алмаса, сүйікті ісімен айналыса алмаса немесе спорт сайыстарына бара алмаса, қатты түңіліп кетеді. «Бұл –жасөспірімдердің көңілін шынымен түсіретін ауқымды тауқымет», - дейді д-р Дэймур. Түңілуді жеңудің үздік тәсілі қандай? Өздеріңізге түңілу сезімін толығымен сезініп көрінуге рұқсат етіңіздер. «Жанға жара салатын уайым сөз болғанда, жағдайдан шығар жалғыз жол –сол эмоцияны толығымен сезіну. Егер мұңайып тұрсаңыздар, өздеріңізге мұңаюға рұқсат беріңіздер, сонда өздеріңізді тезірек жақсы сезінетін боласыздар».


    Әр адам эмоцияларын әрқалай басқарады. «Кейбір балалар өнерге бет бұруы мүмкін, басқалары достарымен сөйлесіп, мұңын шаққысы келуі мүмкін, сонда бетпе-бет тілдесу мүмкін болмаған кездерде ортақтастық және бірлік сезімі туады. Ал өзгелері азық-түлік қорын толтырғысы келеді». Маңыздысы, өздеріңізді жақсы сезінуге көмектесетін істермен айналысу қажет.


    6. Өздеріңізге және өзгелерге мейірімді болыңыздар


    Кейбір жасөспірімдер коронавирус жұқпасына байланысты мектепте қудалауға және зорлық-зомбылыққа тап болады. «Осындай жайттарға куә болғандардың белсенді ұстанымы -кез-келген қудалау түрін жеңудің үздік тәсілі.Қудалау нысанына айналған балалар мен жасөспірімдер жәбірлеушілеріне қарсылық көрсетеді деп күтпеген жөн; керісінше, сондай балаларды достарынан немесе ересектерден көмек пен қолдау сұрауға ынталандыру қажет».


    Егер әлдекімнің достарыңызға жәбір көрсеткеніне куә болсаңыздар, онымен сөйлесіп, қолдау көрсетуге тырысыңыздар. Әрекетсіздік адамды бүкіл әлем оған қарсы шықты және ешкімнің онымен шаруасы жоқ деп ойлауға мәжбүрлейді. Сіздердің сөздеріңіз жағдайды жақсы жағына қарай өзгертуге көмектеседі.



    ]]>
    admin Tue, 01 Sep 2020 09:57:28 +0600
    Рефлексия в практике http://makarenko-karasai.mektebi.kz/oushylara/oushylar-zhetstkter/18-refleksiya-v-praktike.html http://makarenko-karasai.mektebi.kz/oushylara/oushylar-zhetstkter/18-refleksiya-v-praktike.html А. Дистервег
    ]]>
    В 2016-2017 учебном году в нашей школе были организованы и успешно реализованы курсы "Рефлексия в практике". Курсы вели учителя Г.Б.Бердыбекова и Ш.Н.Баятова, прошедшие тренерские курсы.
    Методическое пособие «Руководство для учителя» стало основным материалом по изучению и освоению «Программы курсов». Идеи семи модулей Программы призваны трансформировать взгляды учителей, инициировать их на проявление лидерских качеств не только в рамках своего класса, но и школы; вовлекать в преобразование установившихся школьных ценностей своих коллег, руководство школы.
    Апробация и внедрение идей семи модулей позволит учителям критически оценивать результаты своей деятельности, исследовать результаты внедрения новых подходов, выступать в роли экспериментатора.

    Рефлексия в практике

    Рефлексия в практике


    Рефлексия в практике


    После внедрения и апробирования учителями идей семи модулей Программы в преподавание и обучение произошли заметные изменения как в практике, так и во взглядах. Пажарес утверждает, что «убеждения учителя имеют большее влияние, чем его знания». Серия проведённых учителями уроков с применением активных методов обучения повлияло на их отношение к обучению и преподаванию.]]>
    admin Fri, 29 Sep 2017 11:32:38 +0600